Friday, September 4, 2009

Jag luktar apelsin och cheesecake och grillade baguetter. Jag luktar som MKC's musikcafé, och jag smakar säkert jättegott också, wanna taste?

Scott, the skotte var verkligen hur skön som helst. Jag var tveksam efter att ha lyssnat lite på hans musik på hemsidan, men irl.. Jisses.. jag är helt frälst! Vilken person!
Imorgon blir det jobb... jag vill verkligen inte... kommer ha träningsvärk i rygg och axlar.
Men jag har lite goda nyheter att komma med också. Jag hade lite tråkigt i förmiddags och började därför måla lite i paint. Lägger upp bilderna här så ni får njuta av lite ögongodis.

Det sket sig med engelskakursen




Men jag började plugga "Ryssland mellan förflutet och framtid" Per är en sjukt grym lärare!




Jag och Palle gick på humanistens pubkväll, där jag spanade lite på Herr Ordförande. Helt oskyldigt - jag lovar! Kanske bara för att han hade en death cab for cutie-teeshirt. Cutie indeed.

No comments: